چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

فروش اقساطی انواع پارتیشن اداری تکجداره و دوجداره

۴ بازديد

فروش اقساطی انواع پارتیشن اداری تکجداره و دوجداره

rnrn

این روزها به لطف پیشرفت تکنولوژی، صنعت دکوراسیون داخلی دستخوش تغییر و تحولات مثبت شده است. طراحان دکوراسیون داخلی به کمک نرم افزارهای طراحی، انواع مختلفی از المان ها را طراحی کرده و سپس کارشناسان به وسیله تجهیزات پیشرفته آن طرح ها را اجرا می‌کنند.

rnrn

پارتیشن اداری یکی از المان هایی بود که کمتر از 15 سال قبل، با همین شیوه گفته شده ساخته شد و مورد استقبال بسیاری از مردم و مدیران مجموعه های دولتی و خصوصی قرار گرفت به طوری که امروزه بیشتر صاحبین کسب و کارها و ادارات از این المان برای تزئین و تقسیم بندی فضای داخلی محل کارشان استفاده می‌کنند.

rnrn

شما به احتمال زیاد مدیر یک مجموعه و در حال تغییر دکوراسیون دفتر کارتان هستید. یا این که در حوزه طراحی دکوراسیون فعالیت دارید و به دنبال روشی هستید که بتوانید با اجرای آن، پروژه اداری که کار تغییر دکوراسیون آن را پذیرفته اید به شکلی بهینه و زیبا طراحی کرده و رضایت کارفرما را جلب کنید. در هر صورت با ما همراه باشید که می‌خواهیم بهترین روش برای تقسیم فضاهای اداری و زیباسازی آن ها، یعنی پارتیشن اداری را خدمتتان معرفی کنیم.

rnrn

پارتیشن اداری چیست؟

rnrn

قطعا می‌دانید که تقسیم بندی فضاهای اداری چقدر حائز اهمیت است و اگر به درستی انجام نشود چه آثار مخربی می‌تواند بر عملکرد کارکنان و به طور کلی عملکرد مجموعه داشته باشد. به همین است خاطر هم تقریبا هیچکس از دیوارهای آجری برای این منظور استفاده نمی‌کند!

rnrn

در زمان های قدیم از روش های مختلف برای تقسیم کردن محیط اداره ها استفاده می‌کردند یا این که اتاق های بزرگ برای چند کارمند می‌ساختند و اینگونه بود که هیچکدام از کارکنان عملا فضای کاری شخصی نداشتند. اما در حال حاضر با نصب پارتیشن اداری، اتاق های بزرگ را به چندین قسمت کوچک‌تر تقسیم می‌کنند تا به این ترتیب همه کارمندان بتوانند با آرامش کامل و به دور از شلوغی و اضطراب و ... کارها را انجام دهند.

rnrn

حالا اگر بپرسید پارتیشن اداری چیست؟ باید بگوییم پارتیشن اداری نوعی دیوار یا دیوارک ساخته شده از متریال های گوناگون مثل شیشه، چوب، MDF، آلومینیوم و ... است که در جهت تقسیم بندی محیط ادارات و بهینه سازی فضای داخلی آن ها یا با هدف رفع عیوب و نواقص این اماکن در قسمت های مختلف آن ها نصب می‌شود.

rnrn

چطور مناسب‌ترین پارتیشن اداری را انتخاب کنیم؟

rnrn

همه انسان ها همیشه به دنبال بهترین ها هستند. پس این اصلا جای تعجب ندارد شما که به دنبال خرید پارتیشن اداری هستید بخواهید مناسب‌ترین، زیباترین و کارآمدترین پارتیشن را خریداری کنید! برای این منظور فقط کافیست به چند نکته توجه داشته باشید؛

rnrn

  1. rn
  2. انواع پارتیشن را بشناسید و با ویژگی ها و کارکردهای آن ها آشنا شوید.
  3. rn
  4. سبک دکوراسیون محیط کارتان را درنظر بگیرید.
  5. rn
  6. میزان بودجه‌ای که دارید را مشخص کنید.
  7. rn
  8. انتظارات و توقعاتی که از پارتیشن دارید را مشخص کنید.
  9. rn
  10. و در نهایت، با فردی متخصص و باتجربه در این حوزه مشورت نمایید.
  11. rn

rnrn

انواع پارتیشن های اداری و ویژگی های آن ها

rnrn

پارتیشن های اداری به طور کلی با هر جنسی که داشته باشند و به هر شکلی که ساخته شده باشند در یکی از دسته های زیر قرار خواهند داشت؛

rnrn

پارتیشن اداری تکجداره

rnrn

پارتیشن اداری تک جداره یا همان Vitrum Partition نوعی جداکننده است که از شیشه های تکجداره یا پنل های چوبی نسبتا نازک و یا ورق های آلومینیوم ساخته می‌شود. این مدل پارتیشن تکجداره قیمت مناسبی دارد و در عین حال بسیاری از انتظارات شما را پاسخ می‌دهد. ولی معمولا برای محیط هایی که متراژ کمتری دارند یا کارفرما قصد دارد سالن بزرگ را به تعداد اتاق های بیشتر تقسیم کند، خیلی کاربردی‌تر است.

rnrn

فرض کنیم کل دفتر کار شما 150 متر مربع است و شما قصد دارید آن را به 5 اتاق کوچک تقسیم کنید! خب مطمئنا برای انجام این کار باید به دنبال جداکننده‌ای باشید که کمترین فضا را اشغال کند تا اتاق ها فضای ایدئال داشته باشند. در این حالت قطعا و بدون لحظه‌ای تعلل باید پارتیشن اداری تک جداره را انتخاب کنید.

rnrn

فقط نباید انتظار داشته باشید که این مدل پارتیشن از ورود سروصدا به داخل اتاق یا مثلا گردش هوا و هدر رفت انرژی جلوگیری کند.

rnrn

پارتیشن اداری دوجداره

rnrn

پارتیشن های اداری دوجداره که طرفداران به نسبت بیشتری دارند، از پانل های شیشه خور یا ام دی اف خور ساخته می‌شوند که روی این پانل ها دو صفحه چوبی یا شیشه‌ای قرار می‌گیرند. در پارتیشن دوجداره شیشه‌ای غالبا هوای میان دو پنل شیشه‌ای تخلیه می‌شود و در نتیجه این پارتیشن مثل یک عایق در برابر سروصدا، گرما و سرما و ... عمل می‌کند. البته نمونه چوبی آن هم چنین عملکردی دارد و به میزان قابل توجهی از ورود و خروج صدا و انرژی جلوگیری می‌کند. اما خب آنچه مسلم است این که این پارتیشن قیمت بالاتری دارد و همین باعث می‌شود تا در قسمت های خاص اداره مانند اتاق جلسات، از آن استفاده شود.

rnrn

خرید پارتیشن اداری با کف قیمت بازار و به صورت اقساطی

rnrn

بی شک قیمت پارتیشن اداری و نحوه پرداخت هزینه نهایی آن یکی از دغدغه های اصلی اکثر شماست. از طرفی مطمئنا نمی‌خواهید کیفیت را فدای کمیت کنید و پارتیشن اداری ارزان قیمت و بی کیفیت بخرید. چون می‌دانید که در این صورت بعد از گذشت مدت زمانی کوتاه مجبور به تعویض پارتیشن ها خواهید شد!

rnrn

پس اجازه دهید باسابقه‌ترین تولیدکننده انواع پارتیشن اداری در تهران، یعنی پارتیشن پرچین را که پارتیشن هایی باکیفیت و با پایین‌ترین قیمت، دقیقا مطابق با خواست شما طراحی و تولید می‌کند را خدمتتان معرفی کنیم. این مجموعه با استفاده از نرم افزارهای بروز و به شکلی حرفه‌ای پارتیشن موردنیاز شما را طراحی می‌کنند و سپس با به کارگیری تجهیزات و متدهای روز دنیا و با استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت، آن را در کوتاه‌ترین زمان می‌سازند و در نهایت نیز به صورت کاملا اصولی و ایمن آن را در محل موردنظر نصب می‌کنند.

rnrn

شرکت پارتیشن پرچین تصمیم گرفته برای جلب رضایت و خوشنودی هموطنان عزیز، تمامی پارتیشن ها را به صورت اقساطی هم به فروش برساند. پس اگر قصد خرید پارتیشن اداری دارید ولی بابت هزینه آن نگران هستید، توصیه می‌کنیم همین حالا سری به سایت این مجموعه بزنید و از طریق راه های ارتباطی درنظر گرفته شده، با کارشناسان این مجموعه صحبت کنید و شرایط خرید اقساطی پارتیشن اداری را از آن ها جویا شوید.

rnrn

منابع : همشری انلاین 

rn

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.